FAQ - Pogosta vprašanja

1. Kdaj bom prejel svoj paket?

Za pakete, ki se dostavljajo na vaš izbrani naslov, je rok dostave 2 do 5 delovnih dni.

2. Ali dostavljate ob vikendih?

Pakete dostavljamo izključno ob delovnih dneh.

3. Ali lahko sledim svoji pošiljki?

Ko je vaše naročilo obdelano, boste prejeli na vaš e-naslov številko za sledenje svoji pošiljki, status naročila pa lahko še dalje preverjate na uradni strani GLS.

4. Kakšni so stroški pošiljanja in kdo dostavlja?

Dostavo izvaja kurirska služba GLS, ki dostavlja v Republiki Sloveniji. Cena dostave znaša 3,90 EUR in je navedena v pregledu košarice pred izvedbo plačila. Za naročila v vrednosti nad 49,00 EUR (po odštetih popustih in ugodnostih) je dostava brezplačna.

5. Ali dostavljate pakete izven Slovenije?

Dostava se izvaja izključno na ozemlju Republike Slovenije.

6. Ali lahko svoj paket prevzamem v eni od poslovalnic Douglas?

Prevzem naročila je možen v določenih parfumerijah Douglas. Pri oddaji naročila in izbiri načina dostave preprosto izberite eno od ponujenih poslovalnic, ki vam za prevzem paketa najbolj ustreza.

7. V katerih poslovalnicah lahko prevzamem paket?

Trenutno naročila dostavljamo v naslednje poslovalnice:

• Poslovalnica Ljubljana - Kongresni Trg 4

• Poslovalnica Ljubljana - Jurčkova Cesta 223

• Poslovalnica Ljubljana - Wolfova ulica 14

• Poslovalnica Maribor - Pobreška cesta 18

• Poslovalnica Koper - Ankaranska cesta 2

8. Ali lahko plačam v obrokih?

Ob nakupu na douglas.si ni mogoče izvesti plačila na obroke.

9. Ali lahko spremenim naročilo?

V primeru, da želite spremeniti naročilo, nas kontaktirajte na info@douglas.si. Če naročilo še ni bilo odposlano, je sprememba možna, sicer morate kot kupec odstopiti od prve pogodbe, pošiljko poslati nazaj in znova oddati želeno naročilo.

10. Ali lahko prekličem naročilo?

V primeru, da želite preklicati naročilo, nas kontaktirajte na info@douglas.si. Če naročilo še ni bilo odposlano, je preklic možen. Če je naročilo že bilo odpremljeno in poslano, preklic ni možen, kupec pa lahko od pogodbe odstopi in pošiljko pošlje nazaj.

11. Ali se moram registrirati za nakup na douglas.si?

Za nakup na douglas.si registracija ni nujna, lahko kupujete kot gost, vendar pa je tudi v tem primeru ob naročilu treba vpisati vaše osnovne kontaktne podatke, kot so ime in priimek, naslov in elektronski naslov.

12. Ali lahko oddam naročilo za darilo?

Če želite presenetiti ljubljeno ali drago osebo z darilom, vam ponujamo tudi to možnost. Po izbiri želenega artikla, ob zaključku nakupa, v drugem koraku v polju »Podatki o uporabniku« počistite polje »Naslov za dostavo blaga je enak, kot naslov naročnika« ter v za to namenjene rubrike vpišite podatke osebe, ki ji želite poslati darilo in mi bomo naredili drugo.

13. Kaj lahko storim, če nisem prejel/a potrdila naročila?

Prosimo, da nas kontaktirate na info@douglas.si.

14. Kaj lahko storim, če sem prejel poškodovan izdelek ali če kakšen izdelek iz naročila manjka?

V primeru, da ob prevzemu pošiljke opazite, da je, kateri od naročenih izdelkov poškodovan ali manjka, prosimo, da nas kontaktirate na info@douglas.si.

15. Nisem prejel/a vsega, kar sem naročil/a?

Če ste prejeli nepopolno naročilo, prosimo, da kontaktirate našo službo za pomoč uporabnikom na info@douglas.

16. Ali lahko naročene izdelke vrnem?

Kupec ima na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni od prejema naročenih izdelkov odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. V Douglas parfumerije d.o.o. smo se odločili, da naveden rok podaljšamo na 90 dni. Torej če ste kupec potrošnik, lahko od pogodbe odstopite tako, da v roku 90 dni od prejema izdelkov, na elektronski naslov info@douglas.si pošljete nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da želite odstopiti od pogodbe. Stroške vračila blaga nosi kupec. 

Prosimo, da si več preberete v rubriki »Vračilo in reklamacija blaga«.

17. Ali lahko dobim vračilo sredstev?

Vračilo sredstev je možno v primerih preklica naročila, odstopa od pogodbe ali uveljavljanja stvarne napake na izdelku. Več podrobnosti o pogojih vračila lahko najdete v rubriki »Vračilo in reklamacija blaga«.

18. Pozabil/a sem svoje geslo?

Če se zaradi pozabljenega gesla ne morete prijaviti v svoj uporabniški profil na douglas.si, pod poljem za vpis uporabniškega e-naslova in gesla kliknite na povezavo »Ste pozabili geslo?«, ki vas bo preusmerila na obrazec, v kateri je treba vpisati vaš registrirani e-naslov in poslati zahtevek za obnovo gesla. Na vaš e-naslov bo v kratkem prišla povezava, s katero lahko spremenite in vpišete novo geslo. Obnovo gesla lahko zahtevate enkrat v 24 urah.

19. Kaj lahko naredim, v primeru težav ob registraciji?

Prosimo vas, da nas kontaktirate na info@douglas.si.

20. Kako lahko spremenim svoje podatke?

Svoje uporabniške podatke lahko kadarkoli spremenite ali dopolnite z dostopom do svojega uporabniškega profila. Z izbiro rubrike »Moj Douglas« in potem »Moji podatki« se bo odprl brskalnik z rubrikami podatkov. Registrirani e-naslov je edinstven in povezan z uporabniškim profilom ter ga ni možno spremeniti. V primeru spremembe e-naslova prosimo, da nas kontaktirate na info@douglas.si.

21. Ali imate e-darilni bon?

E-darilnega bona trenutno ni v ponudbi douglas.si-a.

22. Kako lahko izkoristim kupon ali kodo za popust ob online nakupu?

V prvem koraku nakupa v rubriko »Koda za popust« vpišite veljavno kodo za popust in tako izkoristite vaš popust.

23. Kateri so možni načini plačila v spletni trgovini douglas.si?

Douglas.si vam omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na transakcijski račun Douglas parfumerije d.o.o.,
  • s  plačilno ali kreditno kartico Mastercard, Maestro, Visa in Visa Electron,
  • plačilo po povzetju.

24. Naročilo na zahtevo

Vse izdelke, ki imajo oznako »dostopno na zahtevo«, lahko naročite preko e-poštnega naslova info@douglas.si ali preko kontaktnega obrazca na spletni strani. Po prejemu povpraševanja vas bomo kontaktirali z vsemi informacijami za nadaljnjo obdelavo naročila.

25. Druga vprašanja

Kontaktirajte nas katerikoli delovni dan med 10:00 in 17:00 uro na elektronskem naslovu info@douglas.si.