FAQ - Pogosta vprašanja

Kdaj bom prejel svoj paket?

Za pakete, ki se dostavljajo na vaš izbrani naslov, je rok dostave 2 do 7 delovnih dni.

Ali dostavljate ob vikendih?

Pakete dostavljamo izključno ob delovnih dneh.

Ali lahko sledim svoji pošiljki?

Ko je vaše naročilo obdelano, boste prejeli na vaš e-naslov številko za sledenje svoji pošiljki, status naročila pa lahko še dalje preverjate na ***.

Kakšni so stroški pošiljanja in kdo dostavlja?

Dostavo izvaja kurirska služba GLS, ki dostavlja v Republiki Sloveniji. Cena dostave znaša 7,50 EUR in je navedena v pregledu košarice pred izvedbo plačila. Za naročila v vrednosti nad 50,00 EUR (po odštetih popustih in ugodnostih) je dostava brezplačna.

Ali dostavljate pakete izven Slovenije?

Dostava se izvaja izključno na ozemlju Republike Slovenije.

Ali lahko plačam v obrokih?

Ob nakupu na douglas.si ni mogoče izvesti plačila na obroke.

Ali lahko spremenim naročilo?

V primeru, da želite spremeniti naročilo, nas kontaktirajte na info@douglas.si.

Ali lahko prekličem naročilo?

Naročila lahko prekličete kadarkoli znotraj 14 dni na info@douglas.si.

Ali se moram registrirati za nakup na douglas.si?

Za nakup na douglas.si registracija ni nujna, lahko kupujete kot gost, vendar pa je tudi v tem primeru ob naročilu treba vpisati vaše osnovne kontaktne podatke, kot so ime in priimek, naslov in elektronski naslov.

Ali lahko oddam naročilo za darilo?

Če želite presenetiti ljubljeno ali drago osebo z darilom, vam ponujamo tudi to možnost. Po izbiri želenega artikla, ob zaključku nakupa, v drugem koraku v polju »Podatki o uporabniku« počistite polje »Naslov za dostavo blaga je enak, kot naslov naročnika« ter v za to namenjene rubrike vpišite podatke osebe, ki ji želite poslati darilo in mi bomo naredili drugo.

Kaj lahko storim, če nisem prejel/a potrdila naročila?

Prosimo, da nas kontaktirate na info@douglas.si.

Kaj lahko storim, če sem prejel poškodovan izdelek ali če kakšen izdelek iz naročila manjka?

V primeru, da ob prevzemu pošiljke opazite, da je, kateri od naročenih izdelkov poškodovan ali manjka, prosimo, da nas kontaktirate na info@douglas.si.

Nisem prejel/a vsega, kar sem naročil/a?

Če ste prejeli nepopolno naročilo, prosimo, da kontaktirate našo službo za pomoč uporabnikom na info@douglas.

Ali lahko naročene izdelke vrnem?

Če kupljeni izdelki ne ustrezajo vašim pričakovanjem, imate pravico, da jih brez navedbe razloga v roku 14 dni vrnete od dneva prevzema blaga. Pogoj za vračilo je, da izdelek ni uporabljen in je zapakiran v originalni embalaži. Če je predmet nakupa zapečateno blago, ki zaradi varovanja zdravja ali higieničnih razlogov ni primerno za vračilo in je bilo po dostavi odpečateno, kupec nima pravice do vračila kupljenega izdelka v roku 14 dni.

Stroške vračila izdelkov nosi kupec, ki se lahko tudi odloči ali vračilo izvede s kurirsko službo GLS (stroški plačila 7,50 EUR) ali s Pošto Slovenije. Preberite več na povezavi »Vračila in reklamacije«.

Ali lahko dobim vračilo sredstev?

Vračilo sredstev je možno v primerih preklica naročila, odstopa od pogodbe ali uveljavljanja stvarne napake na izdelku. Več podrobnosti o pogojih vračila lahko najdete v rubriki »Vračila in reklamacije«.

Pozabil/a sem svoje geslo?

Če se zaradi pozabljenega gesla ne morete prijaviti v svoj uporabniški profil na douglas.si, pod poljem za vpis uporabniškega e-naslova in gesla kliknite na povezavo »Ste pozabili geslo?«, ki vas bo preusmerila na obrazec, v kateri je treba vpisati vaš registrirani e-naslov in poslati zahtevek za obnovo gesla. Na vaš e-naslov bo v kratkem prišla povezava, s katero lahko spremenite in vpišete novo geslo. Obnovo gesla lahko zahtevate enkrat v 24 urah.

Kaj lahko naredim, v primeru težav ob registraciji?

Prosimo vas, da nas kontaktirate na info@douglas.si.

Kako lahko spremenim svoje podatke?

Svoje uporabniške podatke lahko kadarkoli spremenite ali dopolnite z dostopom do svojega uporabniškega profila. Z izbiro rubrike »Moj Douglas« in potem »Moji podatki« se bo odprl brskalnik z rubrikami podatkov. Registrirani e-naslov je edinstven in povezan z uporabniškim profilom ter ga ni možno spremeniti. V primeru spremembe e-naslova prosimo, da nas kontaktirate na info@douglas.si.

Ali imate e-darilni bon?

E-darilnega bona trenutno ni v ponudbi douglas.si-a.

Kako lahko izkoristim kupon ali kodo za popust ob online nakupu?

V prvem koraku nakupa v rubriko »Koda za popust« vpišite veljavno kodo za popust in tako izkoristite vaš popust.

Kateri so možni načini plačila v spletni trgovini douglas.si?

Douglas.si vam omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na transakcijski račun Douglas parfumerije d.o.o.,
  • s  plačilno ali kreditno kartico Mastercard, Maestro, Visa in Visa Electron.

Naročilo na zahtevo

Vse izdelke, ki imajo oznako »dostopno na zahtevo«, lahko naročite preko e-poštnega naslova info@douglas.si ali preko kontaktnega obrazca na spletni strani. Po prejemu povpraševanja vas bomo kontaktirali z vsemi informacijami za nadaljnjo obdelavo naročila.

Druga vprašanja

Kontaktirajte nas katerikoli delovni dan med 10:00 in 17:00 uro na elektronskem naslovu info@douglas.si.